Follow us on...
Follow us on Twitter Follow us on Facebook Watch us on YouTube
Closed Thread
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 15 of 21
  1. #1
    Illegal Alian Lady-Yardy's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Brooklyn
    Posts
    998

    Chilli of TLC & Dallas Austin's son..

    This is Chilli and Dallas' son in a new music video for one of Dallas Austin's new group name backwudz. Why would they dress their boy child like this for a video like he is gay? Some parents they are???
    Attached Thumbnails Attached Thumbnails -tronindabackwudzvideo2.jpg   -tronindabackwudzvideo5.jpg   -tronindabackwudzvideo.jpg  


  2. #2
    Dhaz Immigrant Mz Sharz's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    DHAZ European HQ, London UK
    Posts
    11,912
    Lady Yardy the original gossip merchant where u been gurrrrl??

    back to da topic... whassup wit that.. I thought it was a girl in the pic...that aint rite... nooooo...that aint rite...
    Bad gyal nah fraid ah big talk... so min' yuh step an watch weh yuh walk...

  3. #3
    Illegal Alian Lady-Yardy's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    Brooklyn
    Posts
    998
    Quote Originally Posted by 1sLd
    Lady Yardy the original gossip merchant where u been gurrrrl??

    back to da topic... whassup wit that.. I thought it was a girl in the pic...that aint rite... nooooo...that aint rite...
    You know how long I've been searching for that colour wig? I could borrow his.
    Fun and Joke aside, in resent months my heath was the focus. Was waiting for some results and I got the good news "caught in time" so I am fine. Thank God. Back usual bad self now:-) When I'm not too busy at work, I'll be hereeee...:flash:

  4. #4
    Dhaz Immigrant Mz Sharz's Avatar
    Join Date
    Jun 2005
    Location
    DHAZ European HQ, London UK
    Posts
    11,912
    aww glad to hear you're all good sis :thumbsup: !! Good to see you back!
    Bad gyal nah fraid ah big talk... so min' yuh step an watch weh yuh walk...

  5. #5
    Dhaz Citizen Beautiful's Avatar
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Philly, but permanently in NY
    Posts
    6,943
    this pic is a damn shame.....they don't need to be doin that to their son....UH UH!!!!

  6. #6
    Unactive Pu$$onHeels's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    DHAZ, NI
    Posts
    9,045
    hiii lady.

    that$ wrong unle$s he likes it

    i really thought it wa$ a girl. I wonder if it wa$ for publicity or what

  7. #7
    The Magical One Illegal Alian wyzard's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    Boston, MA
    Posts
    1,893
    the kid looks like an umpa lumpa from willie wonka

  8. #8
    Unactive Pu$$onHeels's Avatar
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    DHAZ, NI
    Posts
    9,045
    Quote Originally Posted by wyzard
    the kid looks like an umpa lumpa from willie wonka
    @ umpa lumpa, more like lil kim

  9. #9
    Dhaz Empress Dhaz Addict starapple's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Queens
    Posts
    9,128
    lol this is sad full of madness

  10. #10
    Dhaz Citizen daloyal1's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    CT
    Posts
    6,393
    mann...if i was his friends i'd have jokes for months...that look on his face is

  11. #11
    Boss Lady gifted chick's Avatar
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    t dot
    Posts
    21,919
    good to hear u ok lady

    but yo wats da deal wit da wig. does it at least go wit da vid

  12. #12
    Dhaz Citizen BasHment GYal's Avatar
    Join Date
    Jul 2003
    Location
    Toronto
    Posts
    6,850
    wtf? on the real ... nah ... he's a HE not a SHE why they doin the boy like that ? thats not right
    oh hey lady : )

  13. #13
    **Earth Angel** Illegal Alian 1ChocolateCharm's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    I'm at where i'm at..and I be where I be
    Posts
    1,059
    YOOOO...yall are missing the best part.....has anyone seen that DUMB ASS video....the song is SOOOOO WACK....damn,....at least if your gonna ut your child in that...at least let it be a hot video..

  14. #14
    Dhaz Citizen daloyal1's Avatar
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    CT
    Posts
    6,393
    ohhhh....i seen that vid.....that was him........hold on.....hahaa

  15. #15
    **Earth Angel** Illegal Alian 1ChocolateCharm's Avatar
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    I'm at where i'm at..and I be where I be
    Posts
    1,059
    yeah but how wack is the song...I swear it was like jam of the week last week on MTV Jams...sooooo wack..lol

 

 

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •